DE HURTIGE SVAR

 

Vi har samlet en del af de mest almindelig spørgsmål som vi har modtaget. Hvis du ikke kan finde dit svar her, må du meget gerne henvende dig pr. E-mail, eller gennem ovres Instagram eller Facebokk side. Der er vi næsten altid online og klar på at hjælpe dig. 

Find svaret på det mest almindelige spørgsmål. 

Har jeg nogen garanti på Borgvardt?

Vi tilbyder 2 års garanti i henhold til den danske reklamationsret.

Sender i ure til udlandet?

Vi kan sende ure til hele europa og mange lande uden for europa, er du itvivl, send os en E-mail på lennart@borgvardt-ur.dk.

Hvad koster levering fra Borgvardt?

Borgvardt dækker alle dine omkostniner i forbindelse med fragt – det her helt gratis. (obs. gælder ikke told).

Hvordan fungere returnering hos Borgvardt?

Vi ønsker at du skal være tilfreds med dit Borgvardt. Hvis det ikke lever op til dine forventinger af en eller anden årsag, har du mulighed for at returnere produktet indenfor 14 dage, efter du have modtaget. Produtket skal sendes i original emballage og produktet må ikke have været taget i brug ( læs vores handelsbetingelser).

Hvornår kommer mit Borgvardt?

Som hovedregl tager det 2-5 hverdage, tit og ofte før det! Vi benytter GLS til at sende vores produkter, du vil automatisk modtage et Track and Trace nummer lige så snart din ordre er pakket og sendt, så kan du selv følge med i dens færden.

Hvordan returnere jeg et produkt?

Vi tilbyder en total refundering af købsprisen eksklusiv leveringsomkostninger, inden for 14 dage efter du har modtaget dit Borgvardt. Send os en E-mail og vi sender dig en retur label, du kan bruge til at sende produktet retur. Returgebyret er op 150kr, som omfatter retur fragt, håndering & eftersyn.

Alle produkter må ikke have været taget i brug og sendes retur i original emballage.

Hvordan sender i jeres produkter?

Vi sender dit Borgvardt med GLS og Track and Trace. Dit Borgvardt er sendt forsvareligt i en beskyttende pakke og eksklusiv emballage.

Hvad nu hvis jeg ikke kan lide mit Borgvardt?

Vores Ambition er at du skal være 100% tilfreds med et af vores produkter. Som du nok kan forstå så er det en ret høj ambition og svær at opretholde, men vi er forberedt. Vi tager det virkelig seriøst og forventer at du bliver tilfreds med dit Borgvardt efter du har modtaget det. Synes du stadigvæk at dit Borgvardt ikke lever op til forventningerne som lovet, så vil vil tilbagebetale dens værdi eller bytte den, hvis du ønsker det.

Hvad nu hvis mit Borgvardt går i stykker?

Hvis dit ur går i stykker af en eller anden årsag skal du helt enkelt sende os en E-mail, Lennart@borgvardt-ur.dk. Så tager vi en dialog om det er noget du er dækket af, om vi kan reparere det, eller om vi skal sende dit et nyt. Du er dækket af vores 2 års reklamationsret.

Hvad sker der hvis der går noget galt ved min online bestilling?

Vi samarbejder med www.erhvervshjemmesider.dk, som har et dedikeret team som kan hjælpe os igennem enhver form for problem online. Send os blot en besked og vi hjælper hinanden igennem problemet.

Er jeres ure vandtæt?
Ja, alle vores ure er vandtætte op til 5ATM, dog anbefaler vi ikke at læderet bliver vådt.